måndag, mars 09, 2009

Måndag..

Då va man på jobbet.. Fått lite skäll att jag inte bloggat på länge *ler*
Haft lite stressigt på sista tiden, tiden räcker inte till.. & orken finns inte där för tillfället. Men jag skriver några rader iaf..
I helgen nva jag i Köping. Min lilla älskling Tissan flyttade hem till min Farmor, åkte dit i Lördags å installera henne där.. plus jag fick ju umgås mied Famo osså.. inte varje dag, sen i Söndags så va jag dit igen å hälsa på & allt hade gått bra. Sen fickk hon testa vara själv för jag å framor åkte till Pappa. Han fyllde 57 i Måndags, vart inget firande då eftersom han satt på planet hem från Thailand =) den lilla grisen.. Massa tårta å mat vart det där sen hem till V-ås, däcka i sängen av utmattning. Jäkla väder att åka igår.. snöoväder.. ingen hitt..
Nä nu ska jag gå å käka lite soppa.. har lunch.
Puss

2 kommentarer:

  1. Bra där!!! Detta gillar vi folk som tar åt sig kritik ;-p

    SvaraRadera
  2. Tycker inte detta är ok!! Hur många gånger ska man behöva läsa samma text egentligen ;-P Löv ya

    SvaraRadera