måndag, mars 16, 2009

Måndag..

Back to work.. då va man här igen på jobbet. Så roligt..*s* Helgen förvann som en vind.. Spendera min helg först på Media Market i lördags.. skulle köpa tv, dom hade nått special erbjudande att man fick köpa varor 20% billigare.. det va ju nice men att stå 2 timmar ute till varu utlämningen det va inte det roligaste.. & absolut inte värt 20% av priset. Då betalar jag hellre fullt pris & hemkörning oxå..*s* Stackars kanilla som bara skulle föja med hon hade väl inte så roligt ute i kylan. Min stackars fötter kände jag inte efter nästan 1 timme där ute.. Aldrig, aldrig mer säger jag bara.
Idag blir det fullt upp med.. slutar sent på jobbet sen fixa sånt jag inte hann i helgen. Shit helgerna bara springer bort. Tycker vi ska införa att helgen ska var 3-4 dagar istället för 2.. hur trevligt skulle inte det vara. Känner att jag är ett stort behov av semester..*ler*
Nä nu ska jag in i svaret igen.. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar