torsdag, mars 12, 2009

Okej då kamilla..utmaningen tagen ;)

*Tre gator jag bott på: Humlegatan, Baldersvägen & Svarvargatan
* Tre favorit låtar just nu: Poker Face, Sober & What goes around comes around ;-)
*Tre städer jag gillar: Göteborg, Norrköping & Stockholm
* Tre favorit färger: Rosa, Svart & Grått
* Tre saker jag dricker helst: Färskpressad djuice drink, red bull, kaffe
*Tre sjukt bra filmer: Benjamin buttons otroliga liv, Gladiator & Sex and the city
*Tre favorit godis: Marabou nonstop, Belgiska snäckor, Grinollar
*Tre affärer gillar: Gina, Bianco & Bikbok
♥ Tre jobb jag har haft: budbilschaufför, Sanerare, Transportledare
♥ Tre platser jag har bott på: Sala, Köping, Frankrike
♥ Tre saker jag gillar att se på TV: CSI,, two and a half men & Desperate housewifes
♥ Tre favoriträtter: Grillat, Chilli Chesse, Mammas hemlagade pizza
♥ Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Thailand, Australien, Karibien kryssning
♥ Tre personer jag utmanar: frivilligt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar