fredag, december 03, 2010

Dag 1

Idag ska jag berätta lite om mig själv.
Jag tror att dom flesta som läser denna blogg redan vet ganska så mycket om mig så det finns väl egentligen inte så mycket intressant att läsa här... haha!! Men håll till godo, ni kanske lär er nåt nytt.

Jag heter Veronica och är 28år gammal snart 29år om typ så här 10 dagar ;)Är äldst av 4 syskonen å ensam tjej. Har 3st små bröder i åldern 25 å 2st i 20år. Har flyttat en heldel i mitt liv ca 22 gånger under mina snart 29 år och har inte precis nå rötter nånstan. Jag föddes den 13 december på Västerås BB, och upp till 5 år bodde jag i Sevalla utanför v-ås tillsammans med min familj. Vidare flytta vi till Munktorp i Köping och bodde där tills mina föräldrar gick skilda vägar.
Jag å min lillebror flytta då vidare med mammsen och vi hamna i Hallstahammar. Där gick man skolan från lilla 2:an till 9:an sen valde jag att flytta till Sala helt själv. Valde gymnasiet Naturbruk som låg utanför Sala eftersom jag hade ett sånt stort hästintresse sen barnsben å levde för hästar, så vart det ett självklart val... Bodde på internat första 2 åren å sen skaffa jag en lägenhet i Sala med en rumskompis. När skolan va slut år 2000 så flytta jag hem igen till min Mamma, men där vart jag inte långvarig.
Ville inte jobba med hästar längre så börja jobba på samma jobb som min mamma ett tag. Sen en massa andra grejer. Om man säger så här så under 10 år har jag hunnit med en heldel yrken tex Jag har jobbat som Hästskötare, Sanerar, Inhousekurir, Budbilschaufför, TelefonSäljare, Roddare, Kassörska, Transportledare, Kundtjänst, Ekonomiassistent bl.a ;) finns mer..

Just nu jobbar jag på min pappas företag som just ekonomiassistent.
Bor i Västerås i min underbara lägenhet med Katten Tissan å Hunden Gina.. Har bott där sedan jag å min fd sambo gick isär efter lite mer än 5 år tillsammans. Träffade en ny för ca 1 år sedan som är underbar, men vi bor ej ihop. Har även helt underbara vänner som förfyller min vardag med det jag saknar ibland. Å istället för barn så vart jag med hund för ca 1år sedan.. en väldigt envis madam på 2 år och fd herrelös hund från Irland. Mamma brukar säga "Att jag har fått henne för mina synder skull" Och det stämmer nog.. haha!! Men hon e bra underbar ibland ;)
Nä nu tycker jag att jag har skrivit en hel del ointressant om mig.. det får räcka =)
Dax för promenad nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar