fredag, december 10, 2010

Ohoj..

Hej hopp.. Fredag kväll va det här.. 29 års dagen närmar sig. På söndag kommer familjen hem till mig å firar, så imorron blir det å baka å förbereda allt. Milloz ska hjälpa mig baka m.m.. det tackar jag för =) Hon får hålla mig borta från muffisarna.. ;)
Har fått förfrågan på vad jag önskar mig.. alltid lika svårt å komma på..

Vad önskar jag mig.. hum..
  • Resepengar till Thailand
  • Skrikrosa matta från Nisses
  • Presentkort på Ginatrico.. lite kläder.. Möms!!
  • Presentkort på IKEA e alltid välbehövt
  • Iphone 4
  • Extern hårddisk
  • Spa
  • Hundkurs
  • En Canada Goose Jacka
  • Ny laptopp
  • Underkläder..
  • Träningskort
  • En Personlig tränare och kostrådgivare
  • NY bil ;)
  • Klippkort hos vetrinärn ;)
Kommer inte på nått mer just för stunden men kompliterar om jag kommer på nått mer =) Sov gött alla där ute..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar