onsdag, februari 23, 2011

Ajaj dag e det ida..

Nemen Lilla Vera har väldigt ont i kroppen idag.. Men ikväll blir det ännu mer träning..
Det blir fint de.. haha!
Dagen börjar lida mot sitt slut. Blir hem å bjuda på en kaffe till min kära Evvy som ska titta förbi. Sen halv åtta så kör vi igen.. Wihaaa...
På Fredag så ska det målas hemma hos mig. Ska köpa färg från Flugger denna gång. Rusta kan gå hem med sin jävla skitfärg.. Upptäckte att när man tvätta tapeten så försvann färgen??? Öhh.. helt plötsligt kom tapeten bakom fram.. Bra där!
Va in å prata med idioterna på Rusta, och kan man anställa någe sämre kompetent personal??
Fråga personen om deras färg som dom säljer ska gå och tvätta bort.. -Nej! Får jag till svar. Å så berättar jag att det gör det - jahopp. Säger personalen.. Inget mer.. Okej!! Tack å hej..
Sen ska man plocka ihop alla kläder och skriva lappar till loppis som jag ska stå på söndag.. Sälja lite så man har råd till mat ;) hehe!! Fattiglapp det e jag... *s*

Nä nu ska ja städa lite här på jobbet och sen gå hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar