torsdag, februari 03, 2011

Blir så trött på mig själv..

Bannad.NU

Det e jag just nu, har man tajt om tid så fixar man så man har ännu tajtare.. *morr* Va hemma hos kakan å hämta Ginos, kliver ut genom porten och stoppar in hunden i bilen.. Upptäcker då att jag har gått ifrån min mobil hos Kakan.. och porten e ju låst, kommer på då att jag fick ju hennes nyckel.. Nej just ja.. den ligger breve mobilen uppe hos kakan innanför den jävla låsta porten. Va fan gör jag.. Jag kan inte ringa för jag har ju ingen mobil jävel.. Just ja.. Katta skulle ju gå strax efter mig.. står och vänta 15 min på denna dam.. ingen kommer, jag kastar sten på rutan, tutar, ropar.. inget händer.. Alltså jag håller på å pissa på mig med.. bestämmer mig att ta bilen hem och försöka få kontakt med dom där hemma. Däckskrik därifrån. Kommer hem, hinner knappt på toa jäveln.. får tag i min andra mobil med mitt gamla abonnemang. Upptäcker att jag har kakans gamla nr i den bara.. FUCK! Letar kattas nr.. Nope inte det heller.. Kommer på FB, där borde det finnas nått nr..Dator helevetet hänger sig.. jag dör!! Tillslut funkar den men NOPE inte där heller.. Provar att ringa kakas gamla nr.. Mobilsvar.. men hon säger sitt nya nr.. försöker få tag i papper skriver upp nr. Ska ringa nya nr.. Telefonjäveln dör. tar hundra år innan jag får liv i den. Säger bara jävla skit märke SONY Ericsson.. Crap!! Det går bra nu.. Tillslut skriver madam i min logg.. ÄNTLIGEN!!

Så nu e jag nyligen hemkommen med med min mobil och nyckel.. Jag blir så trött på mig själv. Tips på få bättre minne, slippa va så virrig. Orkar inte med mig själv...
Nu tänker jag gå och lägga mig.. Ja e sååååå trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar