tisdag, februari 08, 2011

Jomen visst..

Trött jag blir..Istapp.nu
Skulle åka å lämna tillbaka en matta på Ikea lite snabbt innan dom stängde kl 20.. Kommer dit och lämnar tillbaka den. Tänkte jag tar en till lova inne på Ikea och se vad några grejer kostar.. kommer ut och klockan är 19:56.
Stoppar in nyckeln i tändningslåset och vrider runt.. händer ingenting. Biljäveln e död.. men Kul jul.. Ringer till P som jag tror har startkablar.
Han står och lagar mat så jag får vänta ett tag. Ikea e stängt så jag sitter i bilen, efter ca 30-40 min kommer han.
Bilen startar inte då heller.. Fuck.. Ringa Bärgningsbil va det man fick göra.. Så 2 timmar senare e man hemma.. trött, istapp.. har ingen känsel i tårna.. Just nu hatar jag bilar, kyla.. allt.. Nu tänker jag inte göra mer än gå å lägga mig e en aning grinig just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar