torsdag, februari 26, 2009

Tvätt å Biodag...

Hemma igen .. skönt!
Kom hem från jobbet vid 5 idag, då vart det raka vägen till tvättstugan.. sen stressa ner på stan till bion som börja kl 17:45. Där va det en jäkla veva.. Hade köpt biljett tidigare i veckan till idag för en företagsbiljett som gick ut tidiagre men eftersom vi va 2 st så skulle vi ha en till plats & självklart sitta breve varandra, men det fanns ingen ledig breve den platsen jag hade köpt så då va hon tvungen på SF att köpa tillbaka min biljett å ta ut 2st på biljett men efter hon tagit tillbaka min biljett kom hon på att det gick inte köpa en med företagsbiljett som gått ut & jag kund einte få tillbaka biljetten jag hade utan fick köpa en ny biljett till mig själv.. Det är så SF Bio snuvar människor..jag kan säga att jag inte va glad.. Pistoff va namnet.. inge tillmötes gående va personalen utan kunde bara beklaga systemet.. Goodwill har ni hört talas om det era idioter...dålig info..skulle jag behandla mina kunder på Telia så så har man inte många kunder kvar men det är väl därför folk laddar ner på nätet istället.. PirateBay rolls..*S*
Men fick trösta mig med att filmen va asbra.. Vi titta på "Benjamin Buttons otroliga liv" Så sorgsen.. många tårar ran på kinderna i den biosalongen.. Rekomenderar filmen.. men ta med näsduk å en kram go partner =)


Nu e man hemma igen, å tvättstugan fortsätter.. daa... vill sova mina ögon e trötta.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar