söndag, juni 14, 2009

Hatar vissa utlänningar.. fuckit!!!

Varför ska det va ok att antasta svenska tjejer.. hoppas käftsmällen smaka..
Ursäkta mitt ordspråk men nu e jag lack..
Så många gånger har man blivit antastad på krogar av en jävla utlänning.. nu är erat lopp kört. Fan dra hem till erat jävla hemland. Varför tro att det e ok att få komma till sverige med öppna händer å tro att det ok att vanherda oss.. fuckit jävla pack. Jag har inte emot vanliga människor som kommer hit för att undvika krigkriser osv. Men ni erat pack förstör för dom folk som kommer hit & vill vara här å göra sin rätt. Lär era barn att att respekteran människor eller flytta hem igen.
Ni som känner mig kan säkert förstå vad jag menar annars kan jag förklara.. Just nu sitter jag här i min soffa as arg över ett blivit anstastad av en jävla utlänning som trodde det av ok att anstasta mig.. så fel han hade..
Klev av bussen på mitt nya bostads område. Å en ung kille klev av på samma ställe siom jag.. han gick hela vägen bakom mig å fråga om jag ville ha kuk om jag bodde själv.. osv.. å jag svara nej eller skit i det det har du inget med att göra.. helt plötsligt kännde jag på mig att nån har smugit upp bakom mig.. å jag svingar min arm bakåt.. å där träffar jag idioten som tror att han ska våldta mig eller nått.. tandmärken i handen går jag vidare.. Hör bakom mig att idioten skriker att han ska ge mig stryk osv.. Vänder mig om å kallar på han att han ska komma å plocka om han e så jävla kaxig.. killen springer in i en port breve mig.. där uppe står antagligen hans jävla far som pratar på sitt språk å jag skriker till honom att han ska hålla ordning på sin jävla son. Flytta hem om dom tror att det e ok att vanherda oss svenska människor.. jävla idiot!!!!! Granne e man oxå med packet.. ska anmäla dom i morron. Ont handen har jag oxå.. Fy fan vad arg jag är.. tyvär är det tragisk att det kanske inte skulle kanske ha varit jag utan nån annan som kanske inte kunnat försvara sig.. Men lyckan i det hela är att den jävla idioten som träffa på mig valde fel person.. Jag hatar er människor som tror detta är ok & jag undviker inte att slåss för mitt liv eller vad jag står för.. Kom å plocka som jag sa tidigare.. Dra hem erat jävla pack.. Jag ska slå er gul å blå om det nu e det sista jag gör.. Gul å blå = svenska färgerna.. =/ Idioter...

2 kommentarer:

  1. helt jävla rätt bruden.. fyfan vilket jävla svin.. fan att man inte vara med,jag hade gärna hjälpt till. binda fast han vid ett träd och ge han dom finaster färgerna på en flagga:)

    SvaraRadera
  2. om man är ett svin och beter sig som en sådan i sitt eget land är ok men passa dig för att bete dig som ett svin i ett främmande land....allvarligt jag förstår att du blev arg men svin finns överallt i alla kulturer tro mig

    SvaraRadera