fredag, april 23, 2010

Vet ni vad..?? Jo det e fredag.. = Helg =)))

Okej.. då va det fredag.. trött e man från gårdagen.. vart sent i säng för min del..
Efter kommit hem från tjejkvällen men Gabbie, Madde å Kakan så va man ju tvungen å gå ut med vovven.. fast man egentligen ville krypa ner i sängen.. =) Riktigt trevlig kväll va det å Maddes vovve Benzo.. såååååååååå söööööööööööööööööt... endast 9 veckor å charma mitt lilla hjärta.. han nanna i min famn under filmen.. naaaaaaaaaaa =)) Ja smalt direkt.

Men idag vakna man ändå som en lärka, trött i ögat men pigg ändå.. solen hade ju hittat tillbaka.. Så härligt.. fast man vet ju att den inte kommer hålla så länge idag.. försvinner på em å då kommer regnet enligt smhi =(

Ja på helgens agenda så e lördagen väldigt uppbokad..

Fredag..
Måla lite möbler.. eventuellt fika med carro.. titta på en film å köpa nått gått till =)

Lördag..
kl.9.00 Doggiwalk..
kl. 11:00 träning med bästa Milla
Sola sen............Nån som vill joina mig =)
kl. Kväll nått.. Bio med bästa Milla igen =))))

Söndag...
Sova ut å njuta av solen hela dagen.. ska va kanon enligt smhi.. Hoppas det håller..
Å just jag.. jag har missat att min lillebror fyller 25 år så måste fira honom nån gång under dagen =)

2 kommentarer: