fredag, november 19, 2010

Ja å djuren..

Jag å djuren ensamma i min lägenhet..försöker titta på filmer bara för att komma bort ett tag. Magkänslan hatar jag just nu.. Tomhet, mår helt enkelt skit. Detta va inte det jag ville skulle bli av allt.. men jag förtjänar kanske detta av nån anledning.. för jag har mått för bra ett tag..

Men jag e så trött...

Trött på motgång
och att bli besviken
trött på klagosång
och sorgeskriken

Trött på allt otyg
och allt tjafs
trött på att vara blyg
och att göra allt i ett hafs

Trött på att inte vilja festa
och allt som inte är värt mödan
trött på att misslyckas med det mesta
och att inte få muskler av födan

Trött på de som alltid tror deras lag ska vinna
och på all brevlådereklam som in strömmar
trött på att mina drömmar ska försvinna
och att de som slår in är mina mardrömmar

Trött på folk som gör en stor sak av ingenting
och på att vilja vara nr ett
Trött på att jämt välja fel
och att vara på fel sida
Trött på att bli fet av kakor
och lika fet av glass

Trött, trött, trött.... å jävligt lessen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar