fredag, april 17, 2009

2 timmar kvar

Snart bär det av.. knappt 2 timmar kvar sen drar vi till Idre.. Py vilken packåsna man va i morse.. Hade tänkte svänga förbi med mina grejor vid jobbet tidigare å sen gå till jobbet men tiden rann iväg hemma så vart åka å ställa bilen å sen bubba allt till jobbet.. Folk glodde på mig som fan..*s* Men kan jag kom till jobbet efter ett tag.. många pauser dit.. haha. Hade nästan behövt en till dusch efter den promenaden. Ska bli kul å komma upp, har knappt vart uppe i år.. 1 gång i julas sen inget mer, jag brukar alltid vara upp flera gånger under året. men i år har det vart torka..*s* Kan ju bero på att hur situationen är just nu.. lär inte bli mer nästa år om inte Milla bjuder upp mig *s* Kommer sakna några här hemma nu när man drar upp men vi sysn på måndag igen Puss på er.. Ska sola å njuta i backen, får bara hoppas att vädret blir super.. Nä dax att koncentrera sig på jobbet ett tag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar