onsdag, april 15, 2009

Då va det Onsdag å jag e hemma fortfarande.. Fått nått konstigt i kroppen. Ont i huvet å illa mående så sängen å jag e det idag... Min kära chef ringde idag för å kolla till mig.. Här får man inte va borta för många dagar.. då går säljet ner. Å det tycker dom inte om på jobbet. Får alltid frågan från min chef när jag e sjuk.. e du gravid.. ?? Nene inte på världskartan att jag är får hon som svar.. Varför e det så att när killar e sjuka så e dom bara sjuka, men om man är av det kvinnliga könet då e man gravid.. Konstigt det där..
Uhh.. måste börja tänka på vad man ska ha med sig till Idre nästa helg, jag å Milla ska göra Idre osäkert nu i helgen...*s* Dom har bartömmning på Fjället, med massa arangemang. Scotts ska spela å sen va de nå fler oxå.. så hoppas att det blir roligt å att man mår prima då..*s* Men det är dax att skriva lista igen så man får med sig allt. Har knappt packat upp allt från Skåne resan ännu.. orka.. Nä nu ska jag krypa ned igen.. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar