söndag, april 05, 2009

Alkohol fri helg

Jaha då va man vaken tidigt i gen..*gäsp* Sån skön helg detta varit. Igår va jag med Milla & Vanessa å flängde runt, Ikea å kolla på lite utemöbler. Jag har blivit kär i deras nyhet, istället för å ha bord å stolar som alla andra har så hitta jag som en.. vet inte hur jag ska förklara , Typ mys soffliknande.. man bygger ihop den som man vill finns hörn sekioner, vanliga sektioner o bord osv. Sen lite vita kuddar till sits & rygg blir så nice. Jag gillar mys pys. Kostar ca 7000 med alla sektioner så måste suga på den ett tag..*ler*









Sen efter Ikea vart det till stan för lite käk, vi hamna såklart på Bianco. Å jag hitta ett fynd där inne. Dom hade rea på massa skor 50% Så hitta som är vackra sakerna i min storlek. Det är inte ofta jag hittar rea varor i min "lilla" storlek. Plus att det va dom sista av detta slag med.. så katshing 350 kr & ett par nya till samlingen.. hehe. Nä nu ska jag ta å äta lite frukost sen ner på stan.. Sen vidare till mammsen i köping. Puss på er..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar