onsdag, april 29, 2009

Bloggtorka..

Haft lite torka i några dagar på bloggen.. har faktiskt inte orkat skriva nått. Plus att man varit rätt fullbokad med massa saker.
Igår va jag till Köping å hämta min älskade bebis Tissan. Så nu e hon hemma igen.. lite tråkigt att Famo inte e så pigg längre som förr. Annars hade tissan fått vara kvar.. farmor e så orolig att hon ska hoppa ner från balkongen osv Så få se hur det går nu.. Annars har jag ett stor beslut framför mig..=(
Idag blir det middag på Harrys med flickorna.. En liten tjejmiddag med Kakan, Kamilla, Sandra & Evy. Ska bli trevligt.. Nä nu ska jag arbeta lite.. puss å kram

1 kommentar:

  1. Haha gumman du glömde skriva att du kommer att förlora din och min tävling! ;-)
    Tycker om dig lika mycket ändå trots att du är en looser ;-) Puzz

    SvaraRadera