måndag, maj 04, 2009

Lång ledigheten är slut..

Då va man tillbaka på jobbet efter långledigt.. så jäkla skönt.
Har myst hela helgen. I torsdags va vi hem till Jonas på lite valborgs fest, Riktigt trevligt med lite grilla å umgås med alla vänner. Company avsluta med krogen men jag cykla hem. Ingen krog för mig..*s* Sen på Fredagen vart det en lugn dag.. inte mycket i planeringen då.. mest ligga i solen å tat lugnt.
I lördags vart det södra björnö för lite sola å grillning. Låg där nästan hela dagen, riktigt mör va man på kvällen.. helt slut va man efter vart ute nästan hela den, frisk luft e farligt..*s*
Igår vart det en sväng till Skälby för å titta på bil igen.. inget vidare väder.. jag hade planerat att sola lite men det va bara å fet glömma..*s* Frysa va det som gällde. Sen vidare till Köping på kvällen till Pappsen å Mammsen..
Idag så börjar Min å Kamillas tävling.. 7kg bort.. Den som först kommer ner får en spa behandling av den andre personen.. Så nu blir det svett å tårar.. i helvete att jag ska förlora.. Ikväll blir det invägning på vågen.. =)

1 kommentar: