torsdag, maj 21, 2009

Ledig dag..

Sitter här på golvet å tänkte att man kanske skulle blogga lite, e ju inte så bra på det här längre.. det glöms liksom bort.
Idag har man vart ute å flänkt med Milla.. skulle inte shoppa nått men kom hem med fasligt många tubtoppar å lite annat.. måste ju ha lite till sommarn. Tycker det är skönt med tub. Fast risken är att man flashar bobisarna..*s*
Beordrade Milla att slå mig om jag shoppa nått men jag tror hon glömde biort det..*s*
Träffa Janne å Robban där nere så en litn fika med dom vart det.. Gött med kaffe efter lite shoppa.
Imorron e det jobb tajm.. har vart lite sur över den dagen eftersom jag hade först fått ledigt men sen upptäckte dom att det va en annan som skulle fått det före mig. Så då drog dom tillbaka den dagen så jag fick jobba iaf. Men nu när man vet att det ska bli pissväder så gör det mig faktiskt inget.. haha.. Kan man ändå jobba när det ska regna.. Så har jag sparat den dagen.
Usch börjar även få lite noja inför hösten. har mitt vikariat tills 30/9. Å då har jag vart där i 2 år. Å enligt lag så måste ett företag anställa mig då men eftersom det är anställningsstopp. Så kommer jag få gå. Finns inget sätt att kringgå det. Så vet i fan vad man ska göra sen.. Gahh.. Nä det är morgon dagens beskymmer. Nä nu ska jag krypa ned.. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar