tisdag, maj 26, 2009

Invägning..

Igår var det invägning för mig å Kamilla... Jag leder..*ler* Jag har gått ned enligt vågen 4,3kg, Kamilla har gått ned 2,1 kg på 3 veckor. Nu jäklar ska man vinna.. I`m going to beet you darling... Plus att man blir fin till badsäsongen... haha. Vart å titta på min lägenhet igår oxå... hade ju helt glömt bort vad det va för färger i rummen. Å py vilka tapeter det va.. urr... Så i helgen blir det måla å dona. Lilla mammsen kommer oxå.. hon ska hjälpa mig å tapetsera.. Hon e så gullig min lilla mamma. Så det blir mammsen å the girls som hjälps åt. Ska bara ringa den där förbannade possetiva Svante. Grinigare karl får man leta efter. Det är han som bott där tidigare.. Han kom med att han skulle ha hyra för dom 2 dagar innan jag kommer in. 116kr per dag blev det när jag slog ut månadsavgiften på 30 dagar. Kan man vara snålare.. Han ska få sina 232 kr i småmynt bara för att jävlas. Skit ska skit ha..*ler*
Nä nu skas det jobbas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar