torsdag, maj 28, 2009

Regniga Torsdag..

Idag va det torsdag å vi ska ha Terrasfest här på jobbet =) Jippi..*S* Det är ju så härligt väder .. not! Det regnar..=(
Få se hur långvarig man blir här.. mäste hem å fixa lite inför helgen. På lördag så blir det måla & tapetsera sen blir det till å flytta på Söndag om jag får ihop lite folk som hjälper mig..*ler* Känns som man har förbrukat alla vid dom alla flyttar man gjort.. haha! Men det blir iaf lättar denna gång än förut eftersom denna gång så står allt i en låda som kommer köras direkt till adressen. Så det ska bara upp för en trappa sen e allt framme..*ler* Inte packa ut från en lägenhet & sen pack in i den nya..
Har även blivit utbjuden på sjön på lördagen å det e ju väldigt frestande.. men dom som åker vill komma in senare.. å jag måste fan få allt klart nu..hum.. Man vill mycket..=P
Nä nu ska jag gå på lunch.. Blir bjuden på lunch av min chef idag & får 1timme+15min i lunch tid..*s* Lyx!!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar