söndag, maj 24, 2009

Då va man hemma igen..Solen kom fram här på eftermiddagen. Me like.. Har vart runt i västerås å tittat på ny soffa. Hitta tillslut 2st på EM möbler. Så vi får se vilken det blir. Ska även titta på Riise Möbler med dom har lite snyggt där med.
Sen vart det fotboll nu på kvällen.. Nu vet jag att vissa som känner mig tänket va???? Så här va det att jag vart inbjuden. Å tänkte att jag skulle ge det en chans.. Va helt ok. Jag e ju inte så insatt men men.. Men fint väder så helt ok.. det vart ju lite kallt efter regnet dragit förbi..
Nästa helg blir det till å flytta.. måla lite först å sen in med möblerna. Men py för att bubba saker..*s*
Men förresten.. Nå somm vill ha en kattunge om ca 9 veckor.. min mamma fick 5 kattungar. Så om nån önskars så hör av er...
Nä nu ska jag titta vidare på tvn... Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar