tisdag, maj 12, 2009

Igår va det invägning på mig å Kamilla, jag hade gått ned 2,2kg & kamilla 1,8kg.. en bra viktnedgång för 1veckas bantning utan hetsbantning.. nu ska vi ned ca 5kg till så e vi i mål.. fast helst personligen så skulle jag vilja ned mer. Jag kör med min Tonfisk & Keso. Det funkar, ingen på jobbet förstår hur jag kan äta det hela tiden. Dom tycker jag borde lessnats. Men än så länge så går det bra, brukar växla mellan smakerna, lite grillad paprika, chili & naturell. Då går det bra.
Nu e det inte många dagar kvar på utbildningsveckan. & veckan e så uppbokad. Imorron e det tvätttajm, Torsdag så e det Örebro för förbättring på tatto, Fredag is the Big day.. Då e det kryssning, åter hem på Lördag Sen på Söndag så ska jag å Kamilla på Fot spa seminarium eller vad det nu heter..*s* Skrubba fötter med olika krämer från Mary Kay. Å bli pålurad massa skit.. som vanligt..*s* Så det e en vecka som kommer flyga fram.. Nä nu ska jag ta å gå på utbildning igen.. Kram på er..

1 kommentar:

  1. Tycker det är dags att uppdatera här din lilla slö fock ;-) Imorgon gäller det!!!!

    SvaraRadera