torsdag, maj 14, 2009

Ny tattuerad..=)

Då va man hemma igen.. Nu e tattueringen någelunda klar..
En uppfräschning på det gamla svarta så e den på topp.. Men det kan jag säga att det blir inte förns i höst. Nu har jag pinat mig färdigt för ett tag =) Py pan va ont det gör.. jag e helt slut i huvet. Skulle kunna gå å nanna nu om det inte vore så att jag måste packa in för kryssningen. Vi drar på kryssning i morron. Hela tjejgänget.. så kul när alla ska med, kommer bli en lyckad tripp tror jag..*ler*
Nä nu ska jag ta tag i mina saker.. å göra det jag måste.
Men passar på å tacka Milla för hon följde med idag, så gulligt av dig fast du skratta åt mig..=P
Å tänk inte på dessa idioter som förpestar ditt liv. Dom har bara själva så jävligt tråkiga liv, så skvaller är det som fyller upp det + barnprat ;)... Sen hur oskyldiga vissa av dem är, det vet ju vi alla att den person inte är. Men vad säger man.. Vissa männsikor växer aldrig upp. Puss gumman...

1 kommentar:

  1. Tack gumman det värmde!
    Löv ya ses snart å då ska vi ha så j*vla kul!!!

    SvaraRadera