tisdag, april 21, 2009

Deklarationstider

Tisdag å det är så tråkigt på jobbet.. =) Jag vill bara gå hem. Igår så va jag till Famo i Köping å fixa med kissen.. min lilla Tissan =) Saknar henne massor, men snart får hon komma hem igen hoppas jag..
Idag så ska jag försöka göra nytta hemma.. packa upp mina saker från helgen å sen börja rensa lite i skåpen där man bara kastat in sitt skit. Sen e det ju deklarations tider nu ska nog ta mitt papper å fixa klart allt så man inte behöver stressa precis innan den ska vara inlämnad. Har knappt titta på lappen men pengar tillbaka ska jag ha å inte som förra året då fick jag punga ut massa pengar pga av jag haft dubbla jobb i ett ½år. Det va inte så roligt. Skulle vilja bli miljonär bara för en månad så man kunde köpa allt man behöver sen kan jag gå tillbaka till min skruttlön..*ler* E inte det en bra ide`.. haha!

Skulle behöva byta däck på bilen osså, men det får vi se om F har tid. Lär ju göra det innan sista april för sen e det lag på sommardäck =P.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar