torsdag, februari 04, 2010

Blankt

Idag känns huvet helt blankt.. typ inget att göra på jobbet. Har tittat på en film "The Soloist" Den va bra.. en drama film.
Sen har jag hållt på med min mobil typ hela dagen. Ehh jag måste införskaffa en ny snart.. men har icke råd.. min lilla älskade mobil tappar kontakten med sim kortet.. så helt plötsligt står det i displayen "Sätt i Sim" Kepassa säger jag då.. då får man lov att öppna telefonen å ta ut sim kortet å fucking batterit. Blåsa lite, snugga lite å sen i med skiten.. sen tar det hundra år att starta upp den.. sen när den väl kommer igång står det samma sak.. hum..man blir galen. Fick i gång den en gång sen funka den i typ 30 min sen vart det samma igen.. *morr*
Nu tror jag att den funkar igen.. jag har gnuggat ordentligt.. ;) Så om de e nån som försökt få tag i mig så har ni orsaken varför jag har vart onådd..

Sen tänkte komplittera till gårdagens inlägg.. De jag skrev, vet dom personerna redan om vad jag tyckter.. så det va inte pikat till några andra =))
Baylo.. Nu ska jag vila bort min huvudvärk..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar