tisdag, februari 23, 2010

Full späckad dag..

Jaha då har man vart till vetrinären med pappas kisse.. stackarn blir av med kulorna idag.. =)
Sen iväg till Kiropraktorn för lite knak å brak i ryggen.. så nu blir det inte återbesök förns om 3 veckor igen.. Få hoppas att det blir bättre nu.
Fick massa sprit från pappsen idag osså.. me like. Han va ner till tyskland en vända å passa på å köpa lite åt mig i samma veva.. Tack tack säger jag =) Fick mitt röda vin som e så gött. Går inte att köpa i sverige å inte heller beställa in tyvär så man får passa på när nån åker ner =)
Idag blir det hem till Cookie å få håret klippt.. behövs kan jag säga. Det va ett bra tag sedan man gjorde nått åt håret. Funderar på å låta håret vara å inte färga på ett tag så man får tillbaka sin hårfärg.. Shit kommer knappt ihåg hur mitt egna hår ser ut..;) råttfärgat vet jag men.. jag har färgat håret i så många år.. så länge jag kan minnas..
Nä nu blir det keso & tonfisk lunch för mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar