måndag, februari 15, 2010

Work day

Då va det Måndag å jobbet har kallat igen.
Har kännt mig som en pensionär i några dagar. Fick min låsning i fredags morse.. antagligen efter badat Gina i Torsdags. Det va inte kul. Lite smått panik hade man när man knappt kom upp ur sängen.. precis nere i svanken hade det satt sig låsningen, så räta ut rygg röra ben va ingen hitt precis.. visste inte vart jag skulle ta vägen. Sitta, stå, ligga gjorde ont. Fick hjälp av mitt hjärta å leta upp nr till nån kiropraktor som kunde hjälpa mig. Va först till en tjomme som gjorde inget alls.. va väldigt besviken när jag gick därifrån.. jäkla humbugg som han pyssla med. Sen tipsa Evvy om en i Hallsta, JÄMSÄS KIROPRAKTIK som skulle va bra. Å han va verkligen grymt bra. Kan rekomendera =) Tack för typset.
Evvy min underbara vän tog Gina ut på en lång promenad mens jag tog mig till Hallsta.. så snällt. Tusen tack gumman <3 för hjälpen.
Idag så blir det nog Bio med flickorna.. "Farsan" Den verkar vara grymt rolig.. haha.
Måste se så plånboken klarar det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar