fredag, februari 26, 2010

Skit rygg

Nu börjar jag bli jäkligt less på mitt ryggont varje dag..
Visst den e mycket bättre i svanken men nu börjar resterande av ryggen ge sig till känna.. kan ju bero på att kiropraktorn börjat behandlat den osså.. men va fan.. drygt som bara den.. sen får man max sitta 20-30 min om gången. Det glömmer man lätt bort när man sitter mitt uppe i pappers arbetet.. å det e väl inget vidare precis.. hum.. kan jag få bli bra nån gång tack =))
Ja annars ikväll blir det hem till Pilla Bull å kika lite på film.. sen hem till min darlig. Imorron ska vi ha en riktig mys dag =)

Å förresten igår hitta jag äntligen en mobil som jag vill ha. Den e as snygg.. en Sony Ericsson U10i Aino.
Min kära inneboende hade köpt en så jag satt å knappa lite å den föll mig i smaken direkt.. plus att kameran e klockren å den e så klart musikmobil. Me like =)
Men jag kan inte välja vilken färga jag vill ha.. vit eller svart.. hum det e frågan ;) Vad tycker ni =) ??
Dax att byta ut min gamla bettan som inte mår så vidare nu för tiden.. tappad ett antal gånger plus att hon har simmat i vatten pölar å snön några gånger ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar