måndag, februari 22, 2010

Helgen över..

Det har vart en händelserik helg med mycke grejor som gjorts å hänt..
I Lördags vart det hem till Milla kl 19. Hon hade gjort 3 rätters middag för mig, Elin å Cookie. Väldigt trevligt. Lilla Gina fick osså va med under kvällens gång men gick hem med henne innan vi skulle ut på krogen. Jävlar vilken snöstorm det va ute.. man gjorde inte precis många knop ute.. Gina vägrade nästan gå ut.. Men vi pölsa hem å jag sen tillbaka till Milla.. Helt slut va man. Jag tycker om snö men fy fan för vädret som va i Lördags.. Piss väder..
Det va trevligt ute men jag tappa sugen efter ett tag å tänkte leta på min andre hälft för att gå hem men den personen va spårlöst borta. Ingen visste va fyllplytet hade tagit vägen. Så jag tog mig hem själv. Morgonen efter kl 7 ramla personen i säga in.. å jag va inte allt för glad. Personen hade virrat ned i klippan garaget å somnat där.. Stabilt!! Eller inte.. Kunde ha frysit ihjäl ju. Det va 13 minus ute när jag åkte hem å jag frös.. men det fick han surt veta.. tvinga ut honom i skogen på en lång promenad på landet i kylan sen på förmiddagen.. så fick han må dåligt bäst han ville..*s* Men ut skulle han.. så går det när man dricker sig kalas. Va mycket härligt väder igår. Kunde man knappt tro efter lördags vädret. Men shit va snö det kom.. Galet. Gina fick hälsa på massa hästar å hon boffade på dom.. Lilla Merramis min mosters unghingst va busig så han sprang å lekt med mig då vart lilla Gina väldigt intresserad å hoppade in i hagen.. Ingen vidare bra ide av henne.. snabbt in å kasta ut henne.. vet inte hur lilla Merramis tycker om hundar, vissa hästar brukar anfalla hundar.. dom ser det som rovdjur. Men som tur hände inget.. *pjuuu*
Idag blir det hem till Cookie å fixa mitt hår.. det e grymt kallt ute idag.. trodde inte mina ögon när jag slog igång bilen å den visa -24 Pyyyy pann.. tyckte det bet bra i kinderna på vägen till bilen.. Den här vintern kommer man nog aldrig glömma.. haha!! Den har vart grymt bra.. om man bortser från snö ovädrena då..*ler*
Nä nu ska jag nog jobba lite... hade gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar