fredag, mars 05, 2010

Åhh det e fredag.. jajemensan

Några timmar kvar sen e arbetsveckan slut.. me like..
Imorron bitti drar man till Romme för lite skidåkning..=) Ska bli kul å jag håller tummar å tår att Pilla kan följa med..bara hon hittar en barnvakt till lilla Jonathan. Annars får jag vara solo tjej i backarna.. Inte va jag hade tänkt precis..
Ikväll blir det iväg å hämta min nya telefon <3 WWiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... mamma ringde precis å berätta att avin hade kommi så iväg till köping blir det & sen eventuellt till kolsva för att hämta en bil till i morron om vi nu blir 5st så åker..
Så ikväll blir det nanna tidigt, vi ska åka 06:45 från västerås.. så tidigt blir det.
Vädret ser ut å bli nice iaf.. tur det =)
Nä nu ska jag ut å promenera lite.. Tjingeling..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar