torsdag, mars 25, 2010

Host, Host..


Py vad jag inte mår bra idag.. i natt fick man feber å hosta som en galning.. men jag pallra mig till jobbet iaf.. lite senare än jag brukar dock. KOm in här vi halv 9:e.. inte en själ här på jobbet. Får visst vara solo idag med.. Pappsen å några till har dragit neråt på auktion å fruntimmrerna dom går på Ullared under tiden =)
Så imorron ska jag jobba hemifrån. Kan nog vara bra eftersom jag mår som jag gör..=(

Fick ett samtal för en stund sen från min hyresvärd som skulle ringa å varna mig för att jag rastar min hund på gården vid lägenheten utan att ta upp skiten... Öhhh???? Nån kille har gått med min hund & inte tagit upp skiten?? Vart jag sur.. jag tar alltid upp skiten av min hund om det inte e så att jag e ute i skogen.. å det är ingen kille som gått med min hund utan mig =/?? så trött på gnälliga människor, ska banne mig börja gnälla jag med för man får inget tillbaka för man e tyst på härjande grannar somstör hela tiden eller min andra cp granne som sitter å glor på mig varje dag när jag e på balkongen.. jag menar asglor.. man kan titta tillbaka man han glor fortfarande.. plus att han har all sin kattsand på balkongen som stinker.. Jo då.. jag kan oxå gnälla om det ska vara så.. bring it on.. Sa till hyresvärden att ta reda på fakta innan ni ringer nån å skäller.. slår vad om att det är nån som inte tycker om rasen som dom hugger på en bara för det..morr morr..
Nä nu ska jag ta å sätta mig i bilen å möta upp Clabbe labbe lito så jag får tillbaka min tröja =) Glömde den i hans bil för typ ½ år sedan.. bra där vera.. ;) Vera va dyng... haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar