fredag, mars 26, 2010

whiskey röst.nu

Gomorron, Gomorron..
Inatt sov man hos mammi.. så skönt å bli lite ompysslad fast man börjar närma sig 30 år.. hihi!
Jag e nog väldigt mamma kär jag.. min mamma e nog det bästa jag vet. Hon e min bästa vän å jag skulle nog inte klara mig utan henne.
När man va tonåring då hata vi varandra.. tyckte hon jämnt va elak m.m konstigt det där..
Hur man har tycker när man är liten å blir man vuxen å ändrar sitt tänkande helt.
Fast en sak som jag alltid trott är vuxna att dom har koll osv. När jag va mindre så längta jag tills man vart äldre å folk skulle växa upp å sluta va barnsliga, omogna och sluta baktala folk.. ja ni vet när snorungar sprider rykten om varandra, ex mobbar andra m.m
Men jag har tänkt på det där och människor blir fan inte bättre med åldern.. nu när man själv börjar komma upp i åldern ser man mer å mer vad som gömmer sig i kulliserna som man inte såg förut när man va mindre.. Vuxna beter sig precis som tonåringar.. dom går bakom ryggen på sina vänner, snackar skit om varandra, njuter av andra misslyckande.. Jag undrar om det e bara dom nya generationerna eller om det alltid har vart så.. en fasad dom visar upp mot barnen men egentligen så e dom lika omogna som sina egna barn.. Jaja.. min bild har ändrats totalt iaf.. jag tror inte längre på vad folk säger eller gör. Vad tycker ni?? har ni märkt det?
Nä nu ska jag ta å pallra mig upp ur sängen å ta en dusch å försöka få tillbaka min röst... py pan så jag låter i rösten å inte skönt å hosta heller.. ska ta mig en tripp till pappsen å släppa ut kissen å sen åka till stan för å jobba en stund.. sen blir det filmkväll med min darling.. Gud va jag längtar till den 18 april. Då äntligen börjar jag få riktig lön.. då e det dax å betala tillbaka alla mina skulder jag dragit på mig under dessa 6 månader på aktivitetstöd.. å det e inte lite pengar kan jag säga.. hua.. 20000 + 7000.. kommer ta ett tag..=/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar