måndag, mars 01, 2010

Hum.. dolda avgifter

Hatar dolda avgifter.. va in i dag på Tele 2`s hemsida för att kolla runt lite på min Aino telefon som jag tänkt beställa... å ojoj säger jag bara på deras dolda avgifter.. Jag har idag tele2 kompis abonnemang där & tänkte förlänga mitt nuvarande på hemsidan med en förhöjd abonnemnag kostand 150kr/mån, då binder man sig i 24 mån.. de funkar ju.. Jo men visst sörru. Sen ska man betala en engångsavgift "Sony Ericsson U10i Aino vit 249 kr" håll i hatten det kommer mera. 150kr för "Uppläggningsavgift för delbetalning av hårdvara" & "Inträdesavgift på första fakturan 99 kr" plus "Frakt 89 kr" Jag räkna då snabbt ut att telefon blir inte så billigare. Den kommer kosta 3600kr med den förhöjda månadskostnaden + det dolda avgifterna 587kr = 4187kr.
Billigt Nope.. men jag ringde å flörta till mig ingen uppläggningsavgift å ingen engångsavgift.. Vips va det 348kr mindre =) 3839kr vart det ist
Tackar tackar.. man får inte vara dum inte..;)
Så e det bara å beställa från hemsidan nu..
Nä om man skulle ut på en promenad med Gina i det härliga vädret så =/ Vill inte å jag tror inte madam vill heller.. men kissa måsta man göra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar