söndag, mars 21, 2010

Hallo.. hallo..

HALLO.... har inte blivit nå bloggande precis.. när vi kommer upp igår så har jag noll mottagning.. "endast nödsamtal" står det på mobilen.. skitkul!!
Inge handikappad man vart dårå.. Så bloggandet vart inge vidare eftersom jag gört från mobilen mest..
Vi har iaf haft en underbar dag. Elin servera en grym frukost i morse å sen drack vi lite vin å spela poker efter motionerat hundarna. Ett skönt dopp i badtunnan efter de... riktigt härligt i vintersolen.. det är verkligen vår nu =)
Sen tog vi oss upp på Idrefjäll på After Ski.. skit kul.. sen åter till stugan för att checka hundarna.. tjejerna ville sen tillbaka till byn, men jag stanna kvar här.. riktigt trött va man.. har vart en fartfylld dag å inte mycke sömn första natten.. så jag somna som en stock vi tio tiden sen vakna man nyss.. inga tjejer åter så jag å Gina å Diesel ligger å myser i sängen till en film... =)
Nu tror jag det blir natti natt.. men vill ni följa oss här uppe så gå in på Millas blogg hon uppdatera sin för hon ha ju inte Tele2 som operatör utan Telia å de funkar här iaf.. skit leverantör Tele2.. =/
Milloz adress =) =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar