onsdag, april 07, 2010

Kluven.. Japp

28 bast å så kluven.. just nu känner jag att jag vill göra allt möjligt, resa, utforska, hitta på äventyr.. å sammtidigt vill jag komma igång med mitt liv.. pga av åldern.. men va fan.. kan man inte stoppa tiden ett tag å göra allt man vill.. Jag vet att om jag inte gör massa saker så kommer jag ångra det senare.. när man e gammal å inte kan göra sånt.
Låg i sängen igår å tänkte att om jag hade den visdom jag har idag när jag var liten.. gud va mycket jag hade ändrat på.. jag hade först å främst pluggat i skolan, hade gjort en massa andra val än dom jag gjorde då..
Det konstiga va då att min mamma berätta för mig hur viktigt betyg å skola va men jag sket i det iaf.. varför så dum när man e tonåring..?? Py på mig.. om det gick så skulle jag gå tillbaka i tiden å göra om allt.. Göra rätt =) Låter bra va.. haha..
Hum.. men den e ju inte trolig eller hur.. haha;) Vad ska man göra.. It`s a big question.. =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar