måndag, april 19, 2010

working week again =/

Tillbaka till jobbet igen. Helgen gick så fort.. för fort. Den va uppbokad med massor.. men rolig va den iaf.
Nu längtar man efter nästa helg å hoppas att den blir kanon med vädret.. igår måste jag säga att det va verkligen april väder. Först sol sen regna det ett tag sen sol igen sen börja det hagla sen sol å sen sol & hagel.. men våren e bra härlig iaf.. Tror det är min favorit årstid faktiskt.. Det e inte för kallt å inte för varmt.. man kan ut å motionera i lätta kläder.. å solen e nog det bästa.. jag vet inte om det är så men det känns iaf som att det är mer sol under våren än under vinter å sommaren.. bättre väder iaf =))
Just nu ser det ut att bli kanon idag.. kan alltid hoppas att det håller sig till efter jobbet oxå.. då blir det spåret med Gina.. hostan börjar ge sig.. har kurerat mig med Kan Jang å Bisolvon.. =) Vägrar bli sjuk.. Å just jag.. en stor grej som är idag.. Jag är fast anställd from idag.. det ni.. Wiiiiiiiiiiiiiiiiii fast lön.... inge mer aktivitestöd.. =))) Jo ok en gång till ska jag få men from nu så e jag fast.. money money money is so funny..=)) Min första riktiga lön kommer 25 Maj.. längtar så..
Tror jag ska fira med ett glas vin ikväll.. nån mer som vill joina mig i mitt lilla firande ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar