onsdag, april 07, 2010

Ondag va det..

2 veckor har gått å frisk e man fortfarande inte.. känns som man har åkte på det mesta just nu.. idag börja svaljet kännas av. Å DET tycker jag INTE om, om man åker på halsfluss nu oxå då får jag damp.. =/
Sitter på jobbet å surfar runt lite på hemnet.. Hittat en as gullig kåk utanför v-ås, Målhammar om man ska vara korrekt. Ett helt nyproduktion. Så jäkla fint.. Öppen hal med trappa upp.. Me like å jag vill ha.. Snälla nån ge mig några miljoner så kan jag köpa huset å bli lycklig ;) Gud va mina djur skulle älska att bo på landet.. bjuder på lite bilder på den osså annars om ni vill se alla gå in HÄR
BostadsFakta om huset ;)
Boarea: ca 186 kvm
Rum: 5 rum, varav 3-4 sovrum.
Tomt: 2 094 kvm (friköpt)
Pris: 3 660 000 kr/som utgångspris (Som hittat eller hur ;) haha)


5 kommentarer:

  1. D e där Johan å Sara bor =) Ett liknande hus =)

    SvaraRadera
  2. Haha... såklart! =/ Tur att man inte har 4 mille då ;)

    SvaraRadera
  3. Haha...Såklart =/ Tur att man inte har 4 mille på fickan då ;)

    SvaraRadera
  4. Haha.. Såklart!! =/ Tur att man inte har 4 mille då ;)

    SvaraRadera
  5. Haha.. Såklart!! =/ Tur att man inte har 4 mille då ;)

    SvaraRadera