onsdag, april 28, 2010

Onsdag .. jajemen..

Idag blir det ner på stan på (Smyg)Premiären av G-Star Raw butiken som kära Catta ska ha..
Så roligt för henne.. så blir en kväll med rabatt å annat mums å trevliga människor.. Flickorna ska gå ut sen men jag far hem för jag ska ju jobba i morron ju.. =(
Nu när våran är här å sommarn kommer med stormsteg så känner jag att stan skulle va nice att bo på.. får fundera lite på det där.. *blink*
Så jäkla nice att bara sätta sig på ett ute ställe å bara mys.. utan att tänka hur ska jag ta mig hem osv.. å vovve m.m
Igår så va jag å Evvy å Sandra nere på Kajen å käka.. hur mysigt som helst.. go sallad.. Hoppas på fint väder i helgen så ska jag nog ta mig ner där osså..
Nä nu e det lunch strax.. ska ta mig hem å käka å ta en dusch sammtidigt så e jag klar med den biten, så behöver man inte stressa så jäkligt sen.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar