tisdag, april 27, 2010

Underbar dag..

Gud va skönt det va ute i morse.. så underbart! Sommaren är på intåg..
Men py vad jag e trött.. i helgen som kommer så ska jag icke festa bara vila å bara vara lugn.. sova blir A & O..
Hoppas på fint väder så kanske man kan ta sig en tur i älsklingens båt.. sola sig lite =)
Börjar bli alles för vit tycker jag..
Idag ska jag ta mig ned på stan å kolla lite kläder efter jobbet.. jo ni läser rätt jag ska kolla kläder =)) Måste hitta lite vitt till en fest här den 9 Maj.. ska på 30 årsfest & dom har svart/vit tema.. svart har jag så jag kan slå folk med men det skulle va najs med lite vit ist.. ;) Fundera på Gina.. hitta en söt klänning =) å sen tänkte jag köpa dom där sandaletterna från skopunkten.. Vi får se vad man kommer hem med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar