lördag, april 17, 2010

Stolt matte..

Idag har Jag, Gina, Anna å Leo vart i Enköping å hälsat på Malin. Gina har busat som en galning med hennes hundar. Har gått så bra..gina har varit så duktig.. Så stolt matte e jag just nu :-DPå bilden så ligger dom å bara njuter av varandra.. Hände en grej men inget som Gina gjorde. Utan hunden silver tog min vante.. Som han sen svalde. Så fick köra massa olika grejer för att få han å spy upp den. Stackarn fick fingrar i halsen. Å det funka inte.. Så vi fick tips om att fylla honom med vatten.. 2 liter hällde tomas i honom å sen salt på det ner i stupen.. Sen kom min vante upp.. Asäcklig.. Den åkte i soppen. Lukta as.. Men tur för silver iaf.. Ingen veterinär..

1 kommentar:

  1. Oj, vilken dramatik och skönt att det gick bra. Man undrar ju varför vissa hundar ska sätta i sig så konstiga saker... Min granne har en hund som den här vintern har ätit minst tio värmeljus, med plåt och allt. Hoppas det känns bättre med hostan och sånt och ha det fint!

    SvaraRadera