onsdag, december 09, 2009

Doctor next..

Jahopp.. kl 3 så styr jag min blåa bil till läkarn.. dags för provtagning..
Sen blir det nog lite soltime.. måste förbättra brännan lite, kan ju inte va blekfis =P
Idag har man inte gjort många knop på jobbet.. mest vart trött.. sov ett tag i massage stolen som vanligt =P fick bara 4 timmars sömn i natt.. John Blund glömde mig visst.. eller så va det all kaffe jag drack hemma hos Milla igår, så John Blund kanske fick jobba arslet av sig ist.. Vem vet ;) ..
Snart e det Helg iaf.. Blir ingen plåtning på Söndag.. Sandra har insjuknat så det är uppskjuten.. tror jag plåtar mig med Cookie istället den 27/12 sen så ska jag boka tid för underklädes plåtning.. Har hittat så jäkla grymma underkläder.. Å jag vet en person som diggade dom ;)
Så Anna.. vill du följa med ?? =)
På LÖrdag kommer min ena del av familj till mig sen på Söndag dyker den andra delen upp.. Jag har såna tragiska föräldrar som inte vill komma sammtidigt..*suck* Man kan ju alltid hoppas man får nått fint =)
Nä nu ska jag ta å samla ihop mina saker å dra ...

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar