måndag, december 07, 2009

Working Monday..

Jahopp.. då va snart arbetspasset slut.. 1 timme typ sen går jag hem.. Idag ska jag baka lite.. har typ skjutit på det i över 1½ vecka nu.. =/ Å på Lördag ska jag ha kalas.. My big 28 its happening..
Mina familj kommer in & bjuds på hemma bakat =) Så måste sätta fart.. Haha!
Sen på Söndag på mina själva födelsedag så ska jag till stockholm å fotas.. Usch denna vecka e full speckad.. Ska hinna färga hår, fixa naglar, välja 3st outfits till plåtningen... Känner lite hur paniken biter mig i hälarna.. mohaaaa..
Man kanske ska tillägga en önskelista här så folk vet vad man vill ha & inte vill ha ;)

1. En Kamera min gick sönder i Idre sist..behöver inte va nått exclusivt bara den gör allt som den ska.. zooma, bra bildkvalite =)
2. Presentcheck på IKEA ;) Alltid bra när det e snåla tider
3. Hundkurs för mig å Gina =)
4. En stor svart kökslampa (som passar över mitt stora köksbord finns en snygg på Bauhaus liknande den på bilden)
6. Spisfläkt max 55 cm bred 39 djup typ ;)
7. Ny soffa .. Haha..
8. Fluffig Grå/Vit matta från Rusta.. =)
9. Ja just det en Cykel.. som har mer än en växel.. MIn cykel mår inge bra, biltema cyklel= dåli kvalite
Ja sen kommer ja inte på nått mer just nu ;)

Nä nu ska jag göra det sista på jobbet.. Längtar tills kvällen då ska det mysas..=P
Tillägnar en speciell tanke till mina kära vänner.. Me love you and take care of you all ..do not forget it..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar