torsdag, december 31, 2009

Nyår.. Gott Nytt Fucking år

Idag mår man inte prima.. förkylningen har tittat in här, så nu snuvas å hostas det för fullt.. Just typiskt. Fira in det nya året sjuk. Trodde inte jag skulle komma upp ur sängen imorse.. så dålig va man..
Jag å Gina gonsales ska ta oss hem snart å göra lite kladdkaka till middagen ikväll. Pojkarna e ute å fixar smällare to the big night.. så lite ludd måste införskaffas till Gina oxå..
Hoppas på å få en trevlig kväll. Massa mys och god mat å glömma 2009 å all den besvikelse som kom med den. Nu väntar nytt år 2010 men 2 st härliga saker som 2009 gav vad min kära hund Gina å sen min mys som kom in i bilder på sen höst/vinter kanten.
Sen har jag mina underbara vänner å tacka för oxå. Som jag kan kalla vänner, som inte går bakom ryggen.. som vissa andra har gjort. Dom nu ej längre finns i min vänskaps krets..
Sänder en extra tanka till milla uppe i Idre.. som måste stå ut med vissa falska människor som tagit plats där.. Hoppas du gumms får ett underbart Gott Nytt år i underbara Elins sällskap..
Massa kramar till er alla underbara vänner oxå.. Gott Nytt År !!
lite visdomsår till det nya året..
*Vänskap är alltid & förbli det viktigaste, växer ej på träden och svårt å finna äkta vara.
*Som man behandlar andra blir man själv behandlad
*Som man bäddar får man ligga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar