fredag, december 04, 2009

Jaha då va det helg..

1 timme kvar sen tar jag helg.. Ikväll styr jag min kos först till Evy & sen förbi min Cookie.. massa mys å lite skvaller.. Imorron blir det baktime för hela slanten. Så dom som är sugna på nått gött vet vart dom styr sin kos.. Haha
Eventuellt ta mig en sväng förbi mammsen så Gina får springa lite igen, vet inte om det hinns på Söndag. Då ska jag å Evvy på Julmarknad.. risk för att damen e väldigt bakis. Dom har Julfest på ICA lagret..=D
Få se vad man själv hittar på under Lördags kvällen.. myser gärna med en speciell person men det beror på om den vill / orkar ;) Annars kanske man oxå drar ut på la krogen.. Nån som e sugen å hänga på ??
Nä nu valkas det hemgång snart.. Jag vill oxå ha arbetstidsförkortning så man får sluta tidigare på fredagar.. =( Fusssskkkkkkkkkkkk.....
Nä hej hopp gummi s***p..
Ha en underbar helg..

2 kommentarer:

  1. Jaha och jag ska vara en av dina närmaste vänner och jag vet inte vem den där speciella varelsen är... Dålig stil Grrr.... =)

    SvaraRadera
  2. Snart min kära darling.. Just nu e jag lite skrockfull.. Vill inte Jinxa det ;)

    SvaraRadera