tisdag, december 15, 2009

humm.. humör = noll

Å det snöar å det snöar.. sluta snöa nån gång.. jag ska ut å gå en lång promenad ju..
Gina tycker inte om att det snöar.. när man stog imorse å grävde fram bilen så satt hon å pep hysteriskt.. lilla fina damen vart ju blöt =/ å matte frös..
Humm.. idag känner jag att jag inte är på bästa humöret.. trött, grinig.. å väldigt rök sugen..=/
Så jag rekomenderar folk att inte reta upp mig idag för min stubin e väldigt kort idag.. Vem vet det kanske blir bättre med en promenad i det jäkla yrvädret ute.. *Burr*
Igår va mammsen förbi å fika.. hon gilla sin present.. & hon får verkligen användning av den idag.. =)
Lille bror kommer ikväll å bor hos mig iaf.. det gick visst inge bra å åka moppe nu när det kommit snö.. han hade visst dragit omkull igår med vespan.. ajaj.. ont ont..
Nä nu orkar jag inte blogga mer.. *Bye*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar