torsdag, december 10, 2009

Snart e det helg =) Då fyller lilla Vera år.. Hela 28 år blir man, snart 30... wohhhhh!!
Imorron blir det mys med tjejerna hemma hos mig.. vi ska baka å dricka lite glögg/vin.. Sen på Lördag så kommer Pappa, Farmor å min styvmor sen kommer resten på Söndag.. Mummi =) Hon fyller oxå år, fast den 16:e.. Se om hon tycker om sin present..
På lördag så ska jag spendera kvällen med en alles speciell person.. Vad vi ska göra har jag inte kommit på än.. men nått jag vet är att det blir sovmorgon hela helgen.. morgon mys, det är det bästa.. ligga å bara njuta =)
Snart börjar min tvättid, men börja innan min tid pga av att ska följa med Milla å fixa naglar.. det e samma tid på dessa saker.. hum.. kan madamen där nere va klar med sin tvätt så ja kan få börja =/ Hehe.. När dax att samla ihop min..
Heppåre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar