tisdag, december 08, 2009

Happy happy =)

I`m so Happy today =)
Idag vakna jag på sån underbart humör.. vet inte vad det kan bero på ;)
Upp ur sängen strax efter 6 imorse, lite gubbröra på hårdmacka å sen styrde jag min kos till jobbet på cykeln med Gina.. Jag börjar halv åtta men jag var på jobbet kl 7.. helt själv va man.. så idag tänker jag gå hem kl 16:00 =) Eftersom jag va helt solo på jobbet passa jag på å sova lute i massage stolen.. så underbart skönt å få massage å slumra sammtidigt.. Somna som en stock tillslut 1½ timme senare vakna jag av att våran data kille kom.. groggy va förnamnet på mig då.. Han skratta bara.. Inte alla som har det lika bra som en annan att man kan sova på arbetstid ;)
Idag så blir det hem till Milla på fika med Cookie å Sara.. äta gött hembakt å lite kaffe till.. Inte fel.. sen blir det nog sängen tidigt ikväll.. försöka ta igen förlorad sömn från helgen m.m
Imorron ska man till läkarn.. hum tycker inte om.. ska ta lite prover se om man har några förändringar sen sist.. hum..
Nä nu e det lunch ser jag.. har missat det totalt.. Puss å kram på er.. Hoppas ni får en underbar dag ni med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar