måndag, december 14, 2009

Jobb vecka åter igen =/

Då va helgen slut.. å nu e man hela 28 år .. Åren springer bara fram =)
Det har vart en underbar helg. Fredagen spendera jag, Evy å Sandra med & baka.. & så klart vin drickande.. 3st flaskor gick åt.. Myche trevligt.
Lördagen var underbar med familj & sen massa mys med min en speciell person. Söndagen va man okontaktbar till efter lunch då åkte telefonen på. Ville ha ensam tid med P.. sen va det dax å fixa för kalas nr 2.. Mina tjejer kom. Me like..
Avsluta kvällen med mys =) Å fick mig en sista present.. Älskar å fylla år, e som barn på nytt..*ler*
Ikväll kommer min mamma å småbröder.. mammsen fyller den 16/12 så vi ska fira varandra lite idag.. Älskar min mamma hon e bäst..
Sen blir det å sova å sova.. förstår inte.. Jag har varit trött nu en längre tid.. spelar ingen roll att man försöker vila ut sig när man kan man är ändå lika trött sen ändå.. nått stämmer inte med min kropp =/ Turen e att man kommer inte jobba så mycket nu efter slutet av denna vecka & tom efter Nyår.. Gjort en deal med pappa att jag får vara ledig i mellandagarna om jag bara hämtar posten på jobbet varje dag.. Väldigt bra Deal tyckte jag.. ut å gå ska man ändå göra med Gina ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar