tisdag, november 23, 2010

Bilar..

Idag orkar jag inte skriva om mig å hur jag mår.. allt e som det är just nu och försöker bara komma igenom dagen som läget är just nu.. å hoppas att det kommer kännas bättre snart.. Just nu verkar det inte va min tur i nått.. oturen ligger som ett mörkt mål över en.. Bilen skulle jag kunna slänga åt helvete just nu.. Undra vad som inte är fel på den där j*vla skitbilen.. ABS grejen fortfarande trasig, spolarvätske pumpen trasig.. läcker in vatten i bilen.. inte så lite heller.. Larmet är det nått fel på.. den tjuvlarmar hela tiden.. Det är inte ens ett år sedan jag installera det så tänkte det går ju på garantin men ack nej då..Ringde BRL .. men eftersom dom gick i konkurs här i v-ås så måste jag vända mig till nån BRL i Trollhättan eller Karlstad. BRL i Borlänge kunde inte ta emot bilen som garanti jobb.. Va visst skillnad på BRL å BRL.. arg som ett bi fick säljaren en utskällning.. vilket skämt.. så i morron ska jag ringa till Cargard som är märket på larmet som sitter i bilen.. å hoppas dom kan eventuellt hjälpa mig.. vad mer.. jo ryggen blir inge bättre.. måste iväg på röntgen..Kiropraktorn vill ha plåtar på min rygg, kostar 1200kr sammanlagt.. Wohooo.. det går bra nu. Lite mycket motgångar just nu.. men nånstans måtte det finnas ett ljus.. Gud va jag känner mig negativ.. men just nu går det inte som jag vill.. Nån som vill ge mig en Mille.. så skulle det kännas lite bättre ;)

4 kommentarer:

  1. Hang in there Vera, det vänder snart och du är en tuffing, det vet jag nog. Och inga cigg nu.

    *skickar några uppmuntrande kramar*

    Inte kan du väl bli tvungen att betala röntgenbilderna själv förresten? Det verkar dumt. Om jag inte har förstått fel så gäller det här "högkostnadsskyddet" för alla och för all sjukvård, och då behöver man inte betala för den sjukvård som överstiger 900 kronor per år. I så fall finns ju i alla fall minst 300 kronor att spara?

    SvaraRadera
  2. Tack Karin =)
    Röntgenbilderna får jag ta privat.. för att få rätt bilder så dom ser hur ryggraden ser ut med belastning. Går man via läkarn så tar dom röntgenplåtar när man ligger. Då ser man inte hur ryggraden är den belastas.. =( Därför kostar det 1200.. 600kr st.. surt surt..

    SvaraRadera
  3. Det kommer ordna sig Kickan..
    Är han så dum som ger upp på er så har han inte fattat vad han har haft för underbar person i sitt liv.
    Du är underbar, vacker, omtänksam.. & om bror kunde så skulle han tala om allt detta för dig med från där uppifrån..
    Om jag inte va så långt borta så skulle jag komma å krama dig på engång.. Skickar en stor kram å lovar att jag tittar in nästa gång jag åker förbi v-ås.

    SvaraRadera
  4. Tack underbara du..Det va grymt länge sen. Hoppas du har det bra där borta. Saknar dig å även din bror.. Va å hälsa på graven å tände ljus vid Allahelgona.. så fint över hela kyrkogården! Hör av dig när du är i närheten.. KjamiZ

    SvaraRadera