tisdag, november 09, 2010

Whoho..

Idag kommer min nya dyner till soffan.. dom ringde idag å berätta att nu e det dax.. sen e det bara å sälja den vidare å beställa en ny.. har hittat en soffa på EM möbler å en på Riise möbler.. lutar mer å Riise.. lite billigare.. ;) 21000:- kosta den jag hitta på EM.. ihhh.. tänkte jag.. fast jäkligt schyst med 2st divaner.. men jag står i valen å kvalet på vilket tyg jag ska ha.. =/ Men men.. får suga på den ett tag..

Nu har snön nått v-ås.. hua.. inge vidare skönt ute när jag å vovven tog oss en promenad.. blåser snö i ansiktet. Inget vidare.. Blir å stänga in sig sen.. Man kanske ska sätta på sista vinterdäcket på bilen oxå.. dumt att slira runt med ett sommardäck.. haha

Nä nu blir det lunch.. ska avnjuta den till åå lyssna lite på musik =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar